مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 07:202021-03-03اقتصادي

کمک بلاعوض برای تأمین مسکن و لوازم خانگی زلزله زدگان سی سخت و دنا


معاون بنیاد مستضعفان جزییات کمک بلاعوض بنیاد مستضعفان برای تأمین مسکن و لوازم خانگی زلزله زدگان تحت پوشش بهزیستی در شهرستان دنا و منطقه سی سخت را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن منصوری با اشاره به کمک های اخیر بنیاد مستضعفان به زلزله زدگان شهرستان دنا و منطقه سی سخت اظهار کرد: به دنبال وقوع زمین لرزه اخیر در منطقه سی سخت و شهرستان دنا و تخریب منازل و لوازم خانگی برخی از ساکنان، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای احداث و بازسازی منازل آسیب دیده و لوازم خانگی تخریب شده خانواده های تحت پوشش بهزیستی در این مناطق، بیش از 4 میلیارد و 700 میلیون تومان را به صورت بلاعوض پرداخت کرد.

مدیرعامل بنیاد علوی ادامه داد: بر اساس آمار ارسالی از سوی سازمان بهزیستی، در این حادثه تلخ، 48 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی به طور کامل تخریب شده، 228 واحد مسکونی نیازمند تعمیر و بازسازی است و لوازم خانگی بیش از 250 خانوار تحت پوشش نیز تخریب کامل شده و یا بخشی از آن تخریب شده است.

وی گفت: بنیاد مستضعفان بر همین اساس برای تمامی خانواده های تحت پوشش بهزیستی که منازلشان به صورت کامل تخریب شده، 20 میلیون تومان بلاعوض، برای خانه های نیازمند تعمیر 10 میلیون تومان و برای تأمین لوازم خانگی نیز 10 میلیون تومان و 5 میلیون تومان به صورت بلاعوض پرداخت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک بلاعوض برای تأمین مسکن و لوازم خانگی زلزله زدگان سی سخت و دنا

کمک بلاعوض برای تأمین مسکن و لوازم خانگی زلزله زدگان سی سخت و دنا