مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 07:052021-03-03سياسي

احتمال برداشتن ممنوعیت تردد نوروزی در شهر های زرد و آبی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین ذوالفقاری صبح امروز در جلسه کمیته هماهنگی طرح های ترافیکی که با حضور دستگاه ها و ارگان های مختلف در ستاد پلیس راهور نیروی انتظامی در شهرک آزمایش برگزار شد، - معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: اگر وضعیت بیماری در شرایط کنترل باشد و با تغییر افزایشی مواجه نشود، تردد در شهر های زرد و آبی در ایام تعطیلات ممنوع نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین ذوالفقاری صبح امروز در جلسه کمیته هماهنگی طرح های ترافیکی که با حضور دستگاه ها و ارگان های مختلف در ستاد پلیس راهور نیروی انتظامی در شهرک آزمایش برگزار شد، اظهار کرد: در شب انتخابات سال گذشته به ما اعلام شد که دو مورد فوتی کرونا در قم داشتیم، همان شب به استان قم اعلام کردیم که اگر امکان دارد بحث قرنطینه را شروع کنیم و از همان جا کار شروع شد.

رییس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: نهایتاً بعد از گذشت چند روز از سال جدید، طرح ابتدا در ایام نوروز برای مقابله با کرونا شروع شد سپس اقداماتی همچون تعطیلی مدارس صورت گرفت.

این مقام مسئول با بیان اینکه در کنار بیماری، باید اداره امور جامعه نیز انجام شود، خاطرنشان کرد: حتی با موضوعات دیگری مواجه شدیم و دیدیم که باید تعادلی در حوزه محدودیت ها ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال برداشتن ممنوعیت تردد نوروزی در شهر های زرد و آبی

احتمال برداشتن ممنوعیت تردد نوروزی در شهر های زرد و آبی