مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:552021-03-03اقتصادي

توزیع میوه شب عید از  25 اسفند ماه در اردبیل


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت:از 25 اسفند 800 تن سیب و پرتقال با کیفیت در مناطق مختلف استان اردبیل توزیع  می شود.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت:از 25 اسفند 800 تن سیب و پرتقال با کیفیت در مناطق مختلف استان اردبیل توزیع  می شود.

رامین صادقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از چند ماه پیش با همکاری سازمان جهاد کشاورزی، خرید و ذخیره سازی میوه شب عید در استان انجام شده و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی نسبت به بسته بندی و ذخیره سازی میوه شب عید مردم با کیفیت مناسب اقدام شده است و از 25 اسفندماه 800 تن سیب و پرتقال با کیفیت در استان اردبیل توزیع خواهد شد.

وی افزود: هم استانی های عزیز بدون نگرانی از 25 اسفند با حضور در ایستگاه ها و میادین مختلف توزیع میوه شب عید می توانند نسبت به خرید اقدام کنند.

صادقی با اشاره وضعیت کرونایی ادامه داد : با توجه به تامین میوه مورد نیاز مردم اردبیل به اندازه کافی، شهروندان با توجه به شرایط کرونایی با رعایت پروتکل های بهداشتی، نسبت به تامین میوه از مراکز تعیین شده اقدام کنند .

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: 300 تن سیب قرمز از باغات مشگین شهر و 500 تن پرتقال که از استان مازندران خریداری شده با قیمت مصوب به هموطنان ارائه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع میوه شب عید از  25 اسفند ماه در اردبیل

توزیع میوه شب عید از  25 اسفند ماه در اردبیل