مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-03ورزشي

مسابقات لیگ وزنه برداری کردستان برگزار می شود


رییس هیات وزنه برداری استان کردستان گفت: مسابقات لیگ وزنه برداری استان که سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا به تاخیر افتاد 21 و 22 اسفند ماه جاری با حضور 6 تیم در شهرستان کامیاران برگزار می شود.

- شاهو جوانمردی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد:با توجه به اینکه  وزنه برداری استان در مقطع پایه انجام گرفته تا حدودی حضور موفق در المپیاد استعدادهای برتر کشور داشته ایم.

وی اضافه کرد: این مسئله نشان می دهد که در سطح پایه خوب عمل شده؛ اما در مقطع بزرگسالان هنوز جای کار بسیار هست و باید سال ها تلاش کنیم که با حضور این نوجوانان در مقاطع بالاتر حرف هایی برای گفتن داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به برگزاری دوره های متعدد مربیگری و داوری در چند سال اخیر در میان سایر استان های کشور در جایگاه مناسبی قرار داریم و در بخش دختران با توجه به اینکه همسو با کشور حرکت کردیم توانستیم در دو سال آغازین سرآمد باشیم و قهرمانی کشور را کسب نمایم، امیدوارم بتوانیم آسیب بزرگی به بدنه ورزش کشور و استان وارد کرده است، برنامه ریزی ماکسب مدال های رنگارنگ در بخش پسران و قهرمانی در بخش دختران بود که متاسفانه مسابقات را از دست دادیم.

وی اظهار کرد: با همکاری ادارات ورزش سایر شهرستان ها توانستیم در این سال بسیار سخت چهره های اصلی را از تمرینات دور ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات لیگ وزنه برداری کردستان برگزار می شود

مسابقات لیگ وزنه برداری کردستان برگزار می شود