مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-03پزشكي

کمبود پرستار در بیمارستان های اهواز / تخلیه تخت ها برای بستری بیماران کووید


سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: اگر روند شیوع کرونا در خوزستان همچنان به همین شکل ادامه داشته باشد، بیماران غیر کووید از جمله بیماران قلبی عروقی و سرطانی مراکز درمانی دانشگاهی را به بیمارستان های بخش خصوصی منتقل خواهیم .

- ایسنا/خوزستان سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: اگر روند شیوع کرونا در خوزستان همچنان به همین شکل ادامه داشته باشد، بیماران غیر کووید از جمله بیماران قلبی عروقی و سرطانی مراکز درمانی دانشگاهی را به بیمارستان های بخش خصوصی منتقل خواهیم کرد و تخت های بیشتری را برای بیماران کووید در نظر خواهیم گرفت.

دکتر فرهاد سلطانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پیک جدید کرونا در خوزستان از حدود 20 روز پیش آغاز شده و سرایت و شدت آن نسبت به سوش قبلی به شدت بیشتر است.

وی افزود: با توجه به این مساله در فاصله زمانی بسیار کوتاهی، شاهد تعداد بالای مراجعات به مراکز درمانی هستیم هر چند که ظرفیت بیمارستانی استان خوزستان محدود و مشخص است اما تعداد بیماران، بیشتر از ظرفیت بیمارستانی و پرستاری استان است.

در این زمینه با هماهنگی های انجام شده با روسای بیمارستان ها و هیات رییسه دانشگاه جندی شاپور اهواز، توانسته ایم این مساله را مدیریت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود پرستار در بیمارستان های اهواز / تخلیه تخت ها برای بستری بیماران کووید

کمبود پرستار در بیمارستان های اهواز / تخلیه تخت ها برای بستری بیماران کووید