مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:102021-03-03اقتصادي

تمامی دستگاه های اکسیژن ساز کرونایی ساخت وتولید داخل است


رییس صندوق نوآوری وشکوفایی کشور گفت: در ایام کرونا، تجهیزات و کیت تشخیص کرونا و دستگاه اکسیژن سال از خارج وارد نشد و همگی توسط شرکت های دانش بنیان داخلی تولید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی وحدت صبح چهارشنبه در جلسه مشترک اعضای این صندوق با استاندار مازندران با بیان اینکه صندوق طی دو سال گذشته 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات ارائه کرده است، شمار شرکت های دانش بنیان را بیش از پنج هزار و 700 شرکت بیان کرد.

وی با عنوان اینکه برنامه حمایت های عام از سوی صندوق نوآوری تدوین وتهیه شده است، افزود: آمار تسهیلات ارائه شده به شرکت های دانش بنیان طی سال های اخیر 10 برابر شده است.

وی با اظهار اینکه حمایت از شرکت های دانش بنیان جزو برنامه های صندوق نوآوری است، از تخصیص دو هزار میلیارد تومان خط اعتباری به یکی از شرکت های دانش بنیان در کشور خبر داد.

وحدت با بیان اینکه بیش از 600 خوب دانش بنیان در کشور وجود دارد، گفت: در ایام کرونا ، یک اکسیژن ساز به کشور وارد نشد و همه تجهیزات مورد نیاز، کیت های تشخیص و تجهیزات توسط شرکت های دانش بنیان داخلی تولید شده است.

رییس صندوق نوآوری وشکوفایی کشور شمار شرکت های دانش بنیان مستقر در مازندران را 80 شرکت بیان کرد و گفت: صندوق در زمینه پسماند در مازندران حمایت های لازم را خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی دستگاه های اکسیژن ساز کرونایی ساخت وتولید داخل است

تمامی دستگاه های اکسیژن ساز کرونایی ساخت وتولید داخل است