مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:002021-03-03بين الملل

آمریکایی ها دیگر ترویج دموکراسی را اولویت سیاست خارجی خود نمی دانند


بر اساس یک نظرسنجی مربوط به مرکز پیو ، تنها 20 درصد از آمریکایی ها حمایت از دموکراسی در کشورهای دیگر را یک اولویت ارشد سیاست خارجی آمریکا در نظر می گیرند و تازه آنها هم این امر را در انتهای 20 اولویت خود قرار داده اند.

- آمریکایی ها دیگر "ترویج دموکراسی" را اولویت سیاست خارجی خود نمی دانند بر اساس یک نظرسنجی مربوط به مرکز "پیو"، تنها 20 درصد از آمریکایی ها حمایت از دموکراسی در کشورهای دیگر را یک اولویت ارشد سیاست خارجی آمریکا در نظر می گیرند و تازه آنها هم این امر را در انتهای 20 اولویت خود قرار داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مرکز نظرسنجی پیو در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام داشت: تنها 20 درصد از بزرگسالان آمریکایی به این به عنوان یک هدف اصلی سیاست خارجی آمریکا استناد کرده و آن را در قعر لیست 20 عنوان مطرح شده در نظرسنجی قرار داده اند.

در ادامه این بیانیه تصریح شد: تنها حدود یک چهارم از دموکراتها و مستقلهای دارای گرایش دموکرات (24 درصد) حمایت از دموکراسی در خارج را یک اولویت دانسته اند و حتی حمایت جمهوریخواهان و آنهایی که گرایش به جمهوریخواهان داشته اند کمتر بوده است (15 درصد).

مرکز نظرسنجی پیو متذکر شد که اشاعه دموکراسی یک عنوان محبوب نزد روسای جمهور آمریکا از هر دو حزب بوده و این مساله به زمان اعلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها دیگر ترویج دموکراسی را اولویت سیاست خارجی خود نمی دانند

آمریکایی ها دیگر ترویج دموکراسی را اولویت سیاست خارجی خود نمی دانند