مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:002021-03-03اقتصادي

115 فقره پرونده تخلف صنفی مرغ در آذربایجان غربی تشکیل شد


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از تشکیل 115 فقره پرونده تخلف صنفی در زمینه مرغ از 15 بهمن ماه تاکنون خبر داد.

- ایرج مرندی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به کمبود و گرانی مرغ طی هفته های اخیر در استان اظهار کرد: هم اکنون مصرف روزانه مرغ در استان 230 تن است در حالی که 190 تن در روز تولید می شود این کمبود تولید موجب بروز مشکلاتی در هفته های اخیر شده است.

وی با بیان اینکه الزام به کشتار مرغ در کشتارگاه ها کم شده ولی 100 درصد نهاده ها در این بخش تأمین می شود، عنوان کرد: برای رفع این مشکل نظارت و بررسی وضعیت بازار مرغ تشدید شده است و در این مدت بیش از 1300 فقره بازرسی از مرغداری، کشتارگاه های مرغ و مغازه های مرغ فروشی انجام شده است.

مرندی اضافه کرد: در این زمینه 115 فقره پرونده در این زمینه تشکیل شده است که از این تعداد 105 فقره تخلف مربوط به مغازه های عرضه مرغ و گوشت مرغ است و مابقی مربوط به مرغداری و کشتارگاه های مرغ است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: قیمت گوشت مرغ برای مصرف کننده همان 20 هزار و 400 تومان بوده که فروش با قیمت بالا تخلف محسوب و با متخلفان مطابق قانون نظام صنفی به جد بر خورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

115 فقره پرونده تخلف صنفی مرغ در آذربایجان غربی تشکیل شد

115 فقره پرونده تخلف صنفی مرغ در آذربایجان غربی تشکیل شد