مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 05:452021-03-03سياسي

عضو هیات رییسه مجلس: کار بررسی بودجه فردا در صحن پایان می یابد


کار رسیدگی به لایحه بودجه فردا ظهر در صحن مجلس پایان می یابد و پس از آن کمیسیون تلفیق موارد ارجاعی را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

- حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: رسیدگی به لایحه بودجه سال 1400 در صحن مجلس ظهر فردا پنجشنبه 14 اسفندماه پایان می یابد.

وی افزود: از فردا بعدازظهر و در روز جمعه در دو نوبت صبح و عصر رسیدگی کمیسیون به موارد ارجاعی می پردازد و صبح روز شنبه 16 اسفندماه جلسه علنی مجلس برای بحث و بررسی درباره موارد رسیدگی شده در کمیسیون تلفیق تشکیل می شود.

عضو هیات رییسه مجلس اظهار داشت: نکته مهم و ضروری که در اینجا وجود دارد این است که رسیدگی به لایحه بودجه نباید مجلس را از انجام وظایف نظارتی خود باز دارد و نمایندگان نباید از نظارت بر امور اجرایی  غافل بمانند.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: پیشنهاد من که به رییس مجلس نیز ارائه کردم این است که رسیدگی به لایحه بودجه هم که تمام شود، نمایندگان به حوزه های انتخابیه خود نروند و در تهران بمانند و بر امور اجرایی نظارت دقیق داشته باشند.

وی افزود: قیمت کالاهای اساسی به ویژه میوه، مرغ و دیگر مایحتاج ضروری مردم از جمله مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد و کمیسیون های تخصصی مجلس با تشکیل جلسات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیات رییسه مجلس: کار بررسی بودجه فردا در صحن پایان می یابد

عضو هیات رییسه مجلس: کار بررسی بودجه فردا در صحن پایان می یابد