مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 05:452021-03-03سياسي

تغییر روش کمک به کودکان مبتلا به سرطان در پاندمی کرونا


معاون مدیرعامل محک در خیریه، از تغییر روش های کمک به کودکان مبتلا به سرطان در پاندمی کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، افزود: پس از شیوع کرونا، با توجه به اهمیت حفظ سلامتی تمام ذی ربطان فعالیت دفاتر و واحد قلک متوقف شد و بعد یک دوره کوتاه با رعایت پروتکل های بهداشتی مجدداً شروع به کار کردند.

همچنین در این مدت تلاش شده است تا با توسعه روش های کمک از راه دور و روش های آنلاین، اهدای کمک های نیکوکاران به کودکان مبتلا به سرطان را تسهیل کنیم تا درمان فرزندانمان متوقف نشود.

طراحی وب سایت جدید محک که امروز شاهد آن هستید، یکی از اقداماتی است که در پاسخ به درخواست های مربوط به برقراری ارتباطات آنلاین اعضای این خانواده بزرگ با محک ایجاد شده است.

بدین ترتیب از این پس پرداخت کمک های نیکوکارانه یاوران گرانقدر محک به صورت آنلاین و سفارش های آنلاین محصولات محک در کوتاه ترین زمان ممکن میسر خواهد بود.

خواجه نوری گفت: از آنجایی که قلک یکی از قدیمی ترین روش ها برای تأمین هزینه های درمان کودکان مبتلا به سرطان به شمار می رود و آمارهایمان در سال گذشته نشان می دهد که بیش از 75 درصد بودجه مورد نیاز برای درمان فرزندان مان را همین قلک ها تأمین کرده اند، به منظور استفاده کمتر از وجه نقد در شرایط کنونی کشور، نسبت به نصب QR Code بر روی قلک های محک اقداماتی صورت گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر روش کمک به کودکان مبتلا به سرطان در پاندمی کرونا

تغییر روش کمک به کودکان مبتلا به سرطان در پاندمی کرونا