مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 05:452021-03-03ورزشي

محمدعلی گرایی: سطح فنی تورنمنت اوکراین خوب بود/ باید نقاط ضعفمان را برطرف کنیم 


دارنده دو مدال برنز جهان و طلای بازی های آسیایی گفت: پس از مدت ها دوری از میادین خارجی توانستم در تورنمنت اوکراین به خوبی خودم را محک بزنم و خدا را شکر با کسب عنوان قهرمانی همراه شد.

- دارنده دو مدال برنز جهان و طلای بازی های آسیایی گفت: پس از مدت ها دوری از میادین خارجی توانستم در تورنمنت اوکراین به خوبی خودم را محک بزنم و خدا را شکر با کسب عنوان قهرمانی همراه شد.

محمدعلی گرایی در گفتگو با ایسنا، درباره حضور در تورنمنت بین المللی کشتی فرنگی در اوکراین و کسب عنوان قهرمانی وزن 77 کیلوگرم، اظهار کرد: پس از مدت ها دوری از میادین به رقابت های اوکراین اعزام شدم و خدا را شکر توانستم خودم را به خوبی محک بزنم تا بدانم در چه وضعیتی هستم.

دارنده 2 مدال برنز جهان و طلای بازی های آسیایی، خاطرنشان کرد: هدف از حضور در این مسابقات بحث نتیجه نبود و فقط به دنبال این بودیم پس از مدت ها دوری از میادین بین المللی به دلیل شیوع کرونا بتوانیم از یک رویداد خارجی به بهترین شکل برای محک خودمان استفاده کنیم.

وی درباره سطح کیفی رقابت های اوکراین، گفت: کشتی گیران خوبی عازم این مسابقات شدند و سطح کیفی رقابت ها در حد خوبی بود، شرایط شیوع کرونا باعث شده بسیاری از کشتی گیران مدت زیادی از میادین دور باشند و به همین دلیل آن ها نیز با هدف حضور در میدان و محک خودشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدعلی گرایی: سطح فنی تورنمنت اوکراین خوب بود/ باید نقاط ضعفمان را برطرف کنیم 

محمدعلی گرایی: سطح فنی تورنمنت اوکراین خوب بود/ باید نقاط ضعفمان را برطرف کنیم