مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 05:402021-03-03پزشكي

یک چهارم مرگ های روزانه کرونا در خوزستان/ احتمال گسترش ویروس جهش یافته در تهران


در حدود 10 الی 15 استان موارد ویروس جهش یافته انگلیسی مشاهده شده است اما هنوز در برخی از استان ها بروز بیماری به شکل پراکنده یا تک تک بوده است - رییس تیم واکنش سریع کووید19 در کشور با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان نباید درباره این بیماری دچار خوش باوری شویم؛ در عین حال بر لزوم افزایش تستها و بیماریابی تاکید کرد و گفت: در ویروس جهش یافته، درمان سرپایی اهمیت بسیار زیادی دارد و هرچه درمان به موقع و سریع تر رخ دهد، بیمار دیرتر وارد فاز التهابی می شود.

دکتر حمید سوری در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت اپیدمی کرونا در کشور، گفت: در حال حاضر در برخی نقاط کشور بخصوص قسمت های جنوبی و عمدتا خوزستان وضعیت مناسبی نداریم؛ البته مشکل اصلی از چند هفته قبل آغاز شد اما نمود آن اکنون در افزایش مرگ ها رخ داده است و طی یک یا دو روز گذشته تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا مجددا پس از ماه ها 3 رقمی شده است.

عمده ترین دلیل این اتفاق افزایش مرگ و میر در استان خوزستان است و حدود یک چهارم مرگ های روزانه در استان خوزستان رخ می دهد.

کرونای انگلیسی در خوزستان عامل افزایش مبتلایان و جانباختگان وی با اشاره به اینکه نگرانی از وضعیت بیماری در کل کشور وجود دارد، تاکید کرد: همه چیز بستگی به این دارد که از انتشار بیماری به خصوص واریانت جهش یافته کرونا که در خوزستان سبب اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک چهارم مرگ های روزانه کرونا در خوزستان/ احتمال گسترش ویروس جهش یافته در تهران

یک چهارم مرگ های روزانه کرونا در خوزستان/ احتمال گسترش ویروس جهش یافته در تهران