مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 05:402021-03-03بين الملل

دادستانی آلمان شکایت کیفری علیه بن سلمان را بررسی می کند


یک گروه بین المللی حقوق رسانه، شکایتی در آلمان علیه ولیعهد عربستان و چهار مقام ارشد دیگر به اتهام جرایم علیه بشریت بر سر همدستی آنها در قتل جمال خاشقجی، - یک گروه بین المللی حقوق رسانه، شکایتی در آلمان علیه ولیعهد عربستان و چهار مقام ارشد دیگر به اتهام جرایم علیه بشریت بر سر همدستی آنها در قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی تنظیم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دفتر دادستانی فدرال آلمان در شهر کارلسروهه به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت که روز دوشنبه این شکایت را از طرف سازمان خبرنگاران بدون مرز (مستقر در پاریس) دریافت کرد.

سخنگوی دادستانی فدرال آلمان با بیان اینکه شکایت تنظیم شده بیش از 500 صفحه است، مشخص نکرد که بررسی آن چه مقدار به طول می انجامد.

او گفت: تنها مطلبی که میتوانم بیان کنم این است که طبق قانون به این شکایت رسیدگی میکنیم.

براساس اعلام خبرنگاران بدون مرز، شکایت مذکور که بخشی از آن به گزارش سایت قطره و به نقل ازاطلاعاتی محرمانه و جدید آمریکا متکی است که جمعه منتشر شد، پنج مظنون اولیه را شناسایی کرده است: محمد بن سلمان ولیعهد سعودی، سعود القحطانی مشاور نزدیک او و سه مقام عالی رتبه دیگر سعودی.

خبرنگاران بدون مرز همچنین اعلام کرد، این شکایتنامه همچنین شامل جزییات پرونده 34 روزنامه نگار دیگر است که به دلایل سیاسی قربانی حملات گسترده و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستانی آلمان شکایت کیفری علیه بن سلمان را بررسی می کند

دادستانی آلمان شکایت کیفری علیه بن سلمان را بررسی می کند