مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 05:252021-03-03سياسي

10 فعالیت عمده دانشگاه پیام نور ایلام برای حرکت به سمت دانشگاه سبز


رییس دانشگاه پیام نور ایلام معتقد است این دانشگاه با 10 فعالیت عمده در حال تبدیل شدن به دانشگاهی سبز برای حفظ محیط زیست و منابع طبیعی است.

- دکتر عباس سهراب زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور در راستای توجه به رسالت فرهنگی و اجتماعی خود و ضرورت توجه به محیط زیست و منابع طبیعی به عنوان رکن اصلی توسعه پایدار با تکیه بر ظرفیت گسترده علمی اساتید ،کارکنان و دانشجویان در سطح استان 10 فعالیت اساسی را انجام داده است.

وی از افتتاح سمن زیست محیطی و منابع طبیعی دوستان زمین و زمان در سطح دانشگاه های پیام نور استان ایلام خبر داد و گفت: ممنوعیت استفاده از ظروف پلاستیکی یکبار مصرف در دانشگاه های پیام نور استان ایلام و جمع آوری پسماند آزمایشگاههای دانشگاه و انتقال به مراکز مجاز با جدیت تمام پیگیری و انجام می شود.

رییس دانشگاه پیام نور استان ایلام از ایجاد تصفیه خانه فاضلاب در دانشگاه جهت استفاده اصولی از منابع و اصلاح الگوی مصرف آب ، پاکسازی سالانه بخشی از مسیر عتبات عالیات ، برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی جهت اصلاح الگوی مصرف انرژی و تفکیک کاغذ از زباله در سطح دانشگاه و اهداء عواید حاصل از آن به بنیاد کودک به عنوان دیگر فعالیت های زیست محیطی دانشگاه پیام نور در این زمینه عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 فعالیت عمده دانشگاه پیام نور ایلام برای حرکت به سمت دانشگاه سبز

10 فعالیت عمده دانشگاه پیام نور ایلام برای حرکت به سمت دانشگاه سبز