مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 05:052021-03-03پزشكي

کرونا چگونه با شما و کودکانتان همسفره می شود؟


عملکرد سیستم ایمنی بدن نقش مهمی در پیشگیری و مقابله با انواع بیماری ها به ویژه تهاجم ویروس کرونا دارد و بدیهی است با پیروی از رژیم غذایی سالم یا به عبارت دیگر، - ایسنا/مرکزی عملکرد سیستم ایمنی بدن نقش مهمی در پیشگیری و مقابله با انواع بیماری ها به ویژه تهاجم ویروس کرونا دارد و بدیهی است با پیروی از رژیم غذایی سالم یا به عبارت دیگر، "سالم خوری" می توان سیستم ایمنی بدن را تقویت کرد.

دکتر مریم دلشادطهرانی که بر روی نقش سیستم ایمنی بدن و تغذیه سالم برای در امان ماندن از کرونا تحقیق کرده، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با شیوع کروناویروس یکی از مهم ترین تاکیدات پزشکان و متخصصان تقویت سیستم ایمنی بدن بود تا در صورت ابتلا به بیماری، بدن توانایی کافی برای مقابله و مبارزه با این مهمان ناخوانده را داشته باشد.

وی به تعریف سبک زندگی سالم پرداخت و گفت: سبک زندگی سالم بدین معناست که فرد، حال جسمی و روحی مناسب و سیستم ایمنی خوبی داشته باشد.

بسیاری از افراد به دلیل عدم تغذیه سالم از سیستم ایمنی مناسبی برخوردار نبوده و با بیماری های گوناگونی مواجه می شوند و طبیعتا حال جسمی و روحی خوبی هم ندارند.

وی تصریح کرد: سیستم ایمنی بدن انسان با خوردن یک قرص، ویتامین یا مکمل به تنهایی قوی نمی شود، بلکه باید مجموعه ای از کارهای گوناگون را انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا چگونه با شما و کودکانتان همسفره می شود؟

کرونا چگونه با شما و کودکانتان همسفره می شود؟