مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 05:002021-03-03ورزشي

قهرمانی تیم بوکس پلیمر خلیج فارس خرم آباد در مسابقات لیگ کشور


تیم بوکس پلیمر خلیج فارس خرم آباد توانست در مسابقات لیگ کشور با تکیه بر استعدادهای بومی قهرمان این دوره از مسابقات شود همچنین در مسابقات سال گذشته این رشته تیم بوکس لرستان در تمام رده های سنی موفق به کسب مقام شد.

- شهاب خاکی  ظهر امروز درگفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهارداشت: امسال استعدادهای بوکس لرستان در قالب تیم پلیمر خلیج فارس در مسابقات لیگ کشور شرکت کردند و در دیدار پایانی توانستند با برتری هفت بر یک مقابل تیم خوزستان قهرمان این دوره ازمسابقات شوند.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات لیگ برتر تمامی اعضای تیم ملی نیز حضور داشتند، افزود: در ترکیب مسابقه فینال این دوره از رقابت ها دو تن از بوکسورهای تیم پلیمر خلیج فارس از استعدادهای لرستان بودند همچنین بیش از 70 درصد کادر فنی تیم نیز از مربیان استان بودند.

دبیر هیئت بوکس لرستان بیان کرد: سال گذشته برای اولین بار در تاریخ بوکس لرستان تیم های رده های سنی مختلف استان توانستند در مسابقات قهرمانی کشور به روی سکو بروند به طوریکه تیم نونهالان و جوانان استان مقام سوم کشور، تیم نوجوانان مقام دوم کشور و در نهایت تیم بزرگسالان استان توانست قهرمان کشور شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی تیم بوکس پلیمر خلیج فارس خرم آباد در مسابقات لیگ کشور

قهرمانی تیم بوکس پلیمر خلیج فارس خرم آباد در مسابقات لیگ کشور