مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 04:352021-03-03بين الملل

انتقال مادر باردار بیمار از شهرستان پاوه به بیمارستان امام رضا(ع)


فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه از انتقال مادر باردار بیمار از شهرستان پاوه به بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه توسط اورژانس هوایی این پایگاه خبر داد.

- کرمانشاه- فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه از انتقال مادر باردار بیمار از شهرستان پاوه به بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه توسط اورژانس هوایی این پایگاه خبر داد.

غلامرضا شایان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: بالگرد اورژانس هوایی این پایگاه، مادری باردار که دچار اختلالات تنفسی شده بود را در فاصله زمانی کوتاه از شهرستان پاوه به بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه منتقل کرد.

وی با اشاره به تفاهم نامه هوانیروز کرمانشاه با وزارت بهداشت، افزود: بالگردهای این پایگاه وظیفه انتقال مصدومان و بیماران بدحال در مناطق دور افتاده، صعب العبور و… را به مراکز درمانی بر عهده دارند.

فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه ادامه داد: با توجه به کوهستانی بودن و راه جاده ای پُر پیچ و خم منطقه پاوه، این مادر باردار برای ادامه روند درمانی در اسرع وقت به بیمارستان منتقل شد.

شایان تاکید کرد: اورژانس هوایی پایگاه هوانیروز کرمانشاه مجهز به تیم پزشکی اورژانس، دستگاه کمک تنفسی، دستگاه شوک و احیا و جعبه کمک های اولیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال مادر باردار بیمار از شهرستان پاوه به بیمارستان امام رضا(ع)

انتقال مادر باردار بیمار از شهرستان پاوه به بیمارستان امام رضا(ع)