مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 04:152021-03-03بين الملل

اولیانوف: صدور قطعنامه های «احمقانه» علیه ایران احیای برجام را دشوار می کند


نماینده روسیه در سازمان های بین المللی «وین» تأکید کرد که تصمیم تروییکای اروپا (آلمان، انگلیس و فرانسه) برای ارائه قطعنامه انتقادی علیه ایران در آژانس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در سازمانهای بین المللی وین امروز (چهارشنبه) در پیامی که در صفحه توییتر خود منتشر کرد، تصمیم تروییکای اروپا () برای ارائه قطعنامه ای انتقادی علیه ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی را احمقانه توصیف کرد.

روز گذشته (سه شنبه)، ژان ایو لودریان وزیر امور خارجه فرانسه از قصد کشورهای اروپایی عضو برجام برای ارائه قطعنامه انتقادی به آژانس درباره ایران خبر داد.

 اولیانوف بار دیگر با تأکید بر لزوم مسئولیت پذیری اعضای شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی برای کمک به حفظ و احیای برجام گفت: شورای حکام آژانس در جلسه فعلی خود با چالش بزرگی مواجه هستند.

آنها حقیقتاً می توانند در تقویت نظام عدم اشاعه جهانی و احیای برجام سهیم باشند و (در عین حال) آنها می توانند تصمیم بگیرند که با اقدامات سیاسی بسیار خطرناک مخالفت نکنند.

اعضای شورای حکام باید تصمیم بگیرند .

این دیپلمات روس سپس در ادامه تصمیمات تروییکای اروپا در خصوص ارائه قطعنامه علیه ایران را شتابزده توصیف کرد و گفت: من می توانم با همکاران خود در آژانس که مجبور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولیانوف: صدور قطعنامه های «احمقانه» علیه ایران احیای برجام را دشوار می کند

اولیانوف: صدور قطعنامه های «احمقانه» علیه ایران احیای برجام را دشوار می کند