مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 02:552021-03-02سياسي

توزیع 500 بسته معیشتی به نیت شهدای جامعه مهندسی در یزد


بسیج مهندسی به همراه سازمان نظام مهندسی یزد به نیت 53 شهید جامعه مهندسی استان 500 سری بسته معیشتی خانوار تهیه و توزیع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در یزد، به دنبال برگزاری سلسله مانورهای کمک های مومنانه در استان و در چارچوب برگزاری رزمایش مواسات، 500 سری بسته معیشتی به نیت 53 شهید جامعه مهندسی یزد توسط سازمان نظام مهندسی استان و بسیج جامعه مهندس یزد تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

اشاعه فرهنگ کمک و نوع دوستی برای خانواده های نیازمند از جمله اهداف انجام این مهم در استان بود و قرار است بسته معیشتی تهیه شده در بازه زمانی یک هفته بین جامعه هدف که از قبل شناسایی شدند با رعایت کرامت افراد توزیع شود.

ارزش ریالی از بسته پنج میلیون و سیصد هزار ریال برآورد شده و اعتبار لازم در این خصوص با مشارکت سازمان نظام مهندسی و بسیج مهندسی استان یزد تأمین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، در ابتدای شیوع ویروس کرونا افراد نیازمند شناسایی و محله های شهر یزد نیز دسته بندی شده و با مشارکت گروه های مختلف مردمی، خیران و نهادهای مختلف استان کمک های معیشتی بین آن ها توزیع می شود.

انتهای پیام/ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 500 بسته معیشتی به نیت شهدای جامعه مهندسی در یزد

توزیع 500 بسته معیشتی به نیت شهدای جامعه مهندسی در یزد