مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 23:152021-03-02اقتصادي

شیب صعودی رمزارزها تضمینی ندارد/ ثروت اندوزی با بیت کوین به صلاح کشور نیست


به گفته دبیر شورای عالی فضای مجازی، شیب صعودی قیمت رمزارزها را به هیچ وجه نمی توان تضمین کرد و ورود افراد به این حوزه به عنوان ثروت اندوزی و خروج سرمایه از کشور، - به گفته دبیر شورای عالی فضای مجازی، شیب صعودی قیمت رمزارزها را به هیچ وجه نمی توان تضمین کرد و ورود افراد به این حوزه به عنوان ثروت اندوزی و خروج سرمایه از کشور، به صلاح نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازار رمزارزها این روزها و در شرایطی که افراد از بورس روی گردان شدند، داغ شده و به نظر می رسد بخشی از سرمایه مردم به سمت ارزهای دیجیتالی رفته است.

البته موضوع استخراج بیت کوین پیش از این و همزمان با آلودگی هوا و تاریکی ها هم مطرح بود، اما اکنون خرید و فروش این رمزارز به عنوان روشی برای سرمایه گذاری باب شده و این موضوع واکنش مسوولان را هم به دنبال داشته است، که معتقدند رمزارزها بازار پرنوسانی دارند و نه تنها تضمینی برای ادامه روند صعودی آنها نیست، بلکه منجر به خروج ارز از کشور می شوند.

مرکز ملی فضای مجازی به تازگی در اطلاعیه ای اعلام کرد رمزارزهایی مانند بیت کوین از هیچ گونه پشتوانه و تضمینی برخوردار نیستند و همچنین تاکنون تصمیمی برای اعطای مجوز به درگاه ها و سایت های فعال خرید و فروش رمزارزها و بیت­ کوین در کشور گرفته نشده است و از این رو اکیداً توصیه می­ شود همگان در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیب صعودی رمزارزها تضمینی ندارد/ ثروت اندوزی با بیت کوین به صلاح کشور نیست

شیب صعودی رمزارزها تضمینی ندارد/ ثروت اندوزی با بیت کوین به صلاح کشور نیست