مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 22:202021-03-02اقتصادي

خاطرات من و باجناق و پول دیجیتال/ قسمت اول: فسنجان و بیت کوین!


است که در قالب خاطراتی خواندنی، مفاهیم و آموزش های مربوط به ارزهای دیجیتال را به زبانی ساده برای مخاطبانی که می خواهند وارد این عرصه شوند، ارائه می کند: بعد از مدت­ها رفته بودم خانه باجناق؛ خواهرها آشپزخانه بودند و من و مهرداد داشتیم درباره کار و سیاست حرف می­زدیم.

مهرداد 2 سالی بود باجناقم شده؛ 32 ساله بود و در بازار کیف خیابان منوچهری با پدرش که از قدیمی­های این صنف است، کار می­کرد.

پسر خوبی است اما یک اشکال بزرگ دارد که اتفاقاً همین ایرادش به نفع من تمام شد.

داشتم درباره این که بالاخره دعوای ترامپ و بایدن به کجا می­ کشد صحبت می­ کردم و او مثل همیشه یک چشم به موبایل داشت و چشمی هم به من؛ دیگر عادت کرده بودیم به این مساله.

خودش می­گفت هر کسی مرضی دارد، مرض من هم همینه؛ دعا کن خوب شم! به خیال خودم رسیده بودم به جاهای حساس بحث و این که ترامپ دوباره کاندیدا می­شود یا نه؟ که ناگهان مهرداد چشمش را از گوشی گرفت و با هیجان و تعجب فریاد کشید: وااااای! از 30 هزار دلار هم رد شد! و من در حالی که هاج و واج به او نگاه می­ کردم پرسیدم: چی؟ و او بدون این که به پرسش من جواب بدهد گفت: به زودی به 40 هزار هم می­رسه!دوباره و با تعجب بیشتری پرسیدم: چی می­گی تو؟ مهرداد که انگار تازه متوجه حضور من شده با ذوق خاصی گفت: بیت کوین رو می­گم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات من و باجناق و پول دیجیتال/ قسمت اول: فسنجان و بیت کوین!

خاطرات من و باجناق و پول دیجیتال/ قسمت اول: فسنجان و بیت کوین!