مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 21:202021-03-02سياسي

دولت در وضعیت ویژه کرونایی کمک های بیشتری به خوزستان بفرستد


تاکنون در هیچکدام از شهرها و استان های کشور وضعیت ویژه نداشته ایم و اکنون که در خوزستان وضعیت ویژه کرونا اعلام شده است باید شاهد بسیج همه امکانات برای حفظ سلامت مردم در خوزستان باشیم.

- دولت در "وضعیت ویژه کرونایی" کمک های بیشتری به خوزستان بفرستد ایسنا/خوزستان رییس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: تاکنون در هیچکدام از شهرها و استان های کشور وضعیت ویژه نداشته ایم و اکنون که در خوزستان وضعیت ویژه کرونا اعلام شده است باید شاهد بسیج همه امکانات برای حفظ سلامت مردم در خوزستان باشیم.

سید کریم حسینی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اعلام وضعیت ویژه کرونایی در خوزستان از سوی وزیر کشور اظهار کرد: اقدامات و تصمیماتی که برای خوزستان اتخاذ می شود باید با هدف کمک به استان باشد و اعلام وضعیت ویژه کرونایی در خوزستان نیز باید در این راستا باشد.

وی با بیان اینکه خوزستان در وضعیت ویژه کرونایی امکانات بیشتری نیاز دارد، افزود: دولت و وزارتخانه های تابعه باید کمک های خود به خوزستان را افزایش دهند؛ این کمک ها باید در بخش های مراکز درمانی و تخت های بیمارستانی، کادر درمان خوزستان، تجهیزات ضروری مورد نیاز برای بیمارستان ها و واکسیناسیون اقشار آسیب پذیر، به سمت خوزستان روانه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در وضعیت ویژه کرونایی کمک های بیشتری به خوزستان بفرستد

دولت در وضعیت ویژه کرونایی کمک های بیشتری به خوزستان بفرستد