مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 21:202021-03-02سياسي

مسابقات شوق تلاوت با حضور 600 نفر برگزار شد/ ریشه کنی بی سوادی قرآنی در کیش


آیین اختتامیه چهارمین دوره مسابقات شوق تلاوت دقایقی پیش در مرکز همایش های جزیره کیش آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس آیین اختتامیه چهارمین دوره مسابقات شوق تلاوت دقایقی پیش در مرکز همایش های جزیره کیش آغاز شد.

برگزاری مرحله اول مسابقات با حضور 600 نخبه طرح ملی تلاوت در این برنامه حسین مقدم کیا دبیر طرح ملی تلاوت طی سخنانی با اشاره به برگزاری چهارمین دوره مسابقات شوق تلاوت کرونا مراحل اولیه مسابقات به صورت مجازی و با حضور 600 نفر از شرکت کنندگان طرح ملی تلاوت برگزار شد.

توجه به حفظ و مفاهیم در کنار تلاوت وی از توجه به حفظ و مفاهیم قرآن در کنار تلاوت خبر داد و گفت: یکی از اهداف اصلی ما این است که نوجوان ضمن یادگیری فنون تلاوت با مفاهیم آیات هم آشنا شوند از این رو آموزش هایی در این زمینه برای آنها در نظر گرفته شده و در مرحله استانی مسابقات شوق تلاوت باید همه شرکت کنندگان آیات را از حفظ تلاوت می کردند و شرحی از مفاهیم آیات هم از آنها سؤال می شد.

مقدم کیا با اشاره به برگزاری مرحله مقدماتی و نیمه نهایی مسابقات به صورت مجازی گفت: مرحله نهایی با حضور 15 نفر از برگزیدگان به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی در جزیره کیش برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات شوق تلاوت با حضور 600 نفر برگزار شد/ ریشه کنی بی سوادی قرآنی در کیش

مسابقات شوق تلاوت با حضور 600 نفر برگزار شد/ ریشه کنی بی سوادی قرآنی در کیش