مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 21:202021-03-02سياسي

بار زیاد مراجعه به بیمارستان های خوزستان / سهمیه واکسن خوزستان افزایش می یابد


سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: همه عوامل اجرایی دولت در تلاش هستند که کمبودهای استان خوزستان را رفع کنند ولی بار مراجعه به بیمارستان ها کماکان زیاد است و از مردم خواهش می کنیم بیشتر همکاری کنند.

- ایسنا/خوزستان سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: همه عوامل اجرایی دولت در تلاش هستند که کمبودهای استان خوزستان را رفع کنند ولی بار مراجعه به بیمارستان ها کماکان زیاد است و از مردم خواهش می کنیم بیشتر همکاری کنند.

دکتر فرهاد ابول نژادیان اظهار کرد: رنگ بندی جدیدی در استان خوزستان نداشته ایم و کماکان 11 شهر قرمز هستند و عدد 12 شهر که اعلام شده بود را اصلاح می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در خصوص اعلام شرایط ویژه در خوزستان از سوی وزارت کشور افزود: عصر سه شنبه نشست مشترک قرارگاه عملیاتی خوزستان و قرارگاه مرکزی به صورت ویدئوکنفرانس با وزیر کشور و معاون بهداشت وزارت بهداشت برگزار شد.

با توجه به اینکه وضعیت استان خوزستان در شهرهایی قرمز است و تعداد بیماران زیاد است، نیازمند بودیم که از ستاد ملی نگاه ویژه ای به خوزستان شود.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان بیان کرد: در تامین واکسن از آقای وزیر خواستم و ایشان تاکید کردند که سهمیه استان خوزستان در توزیع اخیر بیشتر می شود؛ با توجه به اینکه بیماران خاص و پرسنل درمانی خوزستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بار زیاد مراجعه به بیمارستان های خوزستان / سهمیه واکسن خوزستان افزایش می یابد

بار زیاد مراجعه به بیمارستان های خوزستان / سهمیه واکسن خوزستان افزایش می یابد