مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 20:302021-03-02سياسي

مراسم تجلیل از پزشک کارآفرین برگزار شد


امروز بنیاد نخبگان استان ایلام از پزشکی تجلیل کرد که هرچند فیلیپنی الاصل است اما مردم ایلام او را از خودشان می دانند و برای بسیاری از زنان این دیار یادآور لحظه های زیبای مادر شدن است.

- محسن شاه رضایی در مراسم تجلیل و تکریم از دکتر امیلیا عبدالهی، که به همت بنیاد نخبگان استان برگزار شد، با بیان اینکه تکریم و تجلیل از نخبگان در واقع فرصتی مناسب برای ثبت تجارب، ایده ها و اندیشه های نخبگان است، اظهار کرد: ثبت تجارب و پیشینه نخبگان و اهداف آنها نباید منوط و محدود به اینگونه مجالس و آیین ها باشد، بلکه باید هنرمندان، مستندسازان و رسانه ها وارد عمل شده و زندگی این افراد شاخص را با هنر خود به تصویر بکشند.

مدیرکل دفتر الگوسازی و تکریم بنیاد ملی نخبگان گفت : تکریم نخبگان به عنوان یک الگوسازی زیبا و قدرشناسانه باید در بطن جامعه نهادینه شود و موجب شور و نشاط اجتماعی در جامعه می شود، به عنوان مثال آیین تجلیل از دکتر امیلیا عبدالهی در واقع تکریم از یک فرد باتجربه از زمان جنگ و یک کارآفرین نمونه است که هم در زمان دفاع مقدس در جبهه خدمت رسانی بود و هم بعد از جنگ در حوزه کارآفرینی فردی موفق بوده است.

دکتر مریم حضرتی ، معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور نیز در این مراسم با بیان اینکه تکریم امروز تجلیل از یک فرد نیست بکله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تجلیل از پزشک کارآفرین برگزار شد

مراسم تجلیل از پزشک کارآفرین برگزار شد