مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 20:102021-03-02ورزشي

ورزشکاران نام کهگیلویه و بویراحمد را به زیبایی در جهان طنین انداز کنند


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید تلاش کرد و نام کهگیلویه و بویراحمد را با افتخار آفرینی در سراسر جهان به زیبایی طنین انداز کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید تلاش کرد و نام کهگیلویه و بویراحمد را با افتخار آفرینی در سراسر جهان به زیبایی طنین انداز کرد.

حسین کلانتری در این دیدار با قهرمان ورزش های رزمی استان، افزود: ما در کشور مدال آوران ورزش های رزمی را داریم اما در این استان نه تنها مدال آور داریم بلکه کسانی که مدال آور تربیت می کنند نیز در این دیار حضور دارند.

وی خطاب به بانوان ورزشکار، تصریح کرد: شما بانوان ورزش های رزمی نه تنها در ورزش قهرمانی بلکه در حوزه علم و ادب می توانید به عنوان یک الگو برای نسل جدید تبدیل شوید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد با ریشه و قدمت تاریخی که دارد در حوزه هایی مثل ورزش جوان، پرانگیزه و آینده دار است، اظهار کرد: قهرمانی تیم قایقرانی دلفین یاسوج در لیگ برتر کشور، قهرمانی تیم فرازبام خاییز دهدشت در لیگ برتر هندبال ایران، قهرمانی وزنه برداران و بسیاری از رشته های تنها بخشی از استعدادهای درخشان ورزشی این استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران نام کهگیلویه و بویراحمد را به زیبایی در جهان طنین انداز کنند

ورزشکاران نام کهگیلویه و بویراحمد را به زیبایی در جهان طنین انداز کنند