مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 19:502021-03-02ورزشي

اولین شکست «مهرام تهران» برابر «شیمیدر قم» رقم خورد


نماینده قم در لیگ برتر بسکتبال باشگاههای کشور، در آخرین بازی خود از مرحله گروهی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال، اولین شکست «مهرام تهران» در این رقابت ها را رقم زد.

- قم- نماینده قم در لیگ برتر بسکتبال باشگاههای کشور، در آخرین بازی خود از مرحله گروهی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال، اولین شکست مهرام تهران در این رقابت ها را رقم زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم بسکتبال شیمیدر نماینده قم در فصل 1399- 1400 لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، در آخرین بازی خود از مرحله گروهی فصل جاری، سه شنبه از ساعت 17:30 در تالار بسکتبال آزادی تهران به مصاف مهرام تهران رفت که در پایان با نتیجه 89 بر 87 پیروز این جدال حساس و دیدنی شد.

نماینده قم در پایان نیمه اول با نتیجه 51 بر 46 از تیم مهرام تهران شکست خورده بود.

فصل 1400 – 1399 لیگ برتر بسکتبال مردان ایران با حضور 18 تیم در دو گروه هشت تیمی به شکل رفت و برگشت برگزار شده است و با برگزاری دیدارهای این هفته، مرحله مقدماتی پایان یافت.

در این رقابت ها تیم ها از پانزدهم اسفند ماه وارد مرحله پلی آف خواهند شد و تیم شیمیدر قم باید به عنوان تیم دوم گروه ب در مرحله پلی آف رقابت های لیگ برتر بسکتبال به مصاف تیم رده هفتم جدول گروه نخست یعنی خانه بسکتبال خوزستان برود، در حالی که مرحله پلی آف به شکل 2 برد از 3 بازی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین شکست «مهرام تهران» برابر «شیمیدر قم» رقم خورد

اولین شکست «مهرام تهران» برابر «شیمیدر قم» رقم خورد