مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 19:502021-03-02بين الملل

فرانسه: قطعنامه ای انتقادی علیه ایران در آژانس اتمی خواهیم داد


وزیر امور خارجه فرانسه سه شنبه گفت که طی روزهای آتی قطعنامه ای انتقادی به آژانس بین المللی انرژی اتمی ارائه خواهد شد که طی آن از تصمیم ایران برای کاهش همکاری با آژانس انتقاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از فارس، وزیر خارجه فرانسه خبر داد که طی روزهای آتی قطعنامه ای انتقادی علیه ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی ارائه خواهد شد.

ژان ایو لودریان وزیر امور خارجه فرانسه سه شنبه گفت که طی روزهای آتی قطعنامه ای انتقادی به آژانس بین المللی انرژی اتمی ارائه خواهد شد که طی آن از تصمیم ایران برای کاهش همکاری با آژانس انتقاد می شود.

روز گذشته خبرگزاری رویترز در گزارشی خبر داد که انگلیس، فرانسه و آلمان در حال تلاش برای پیش بردن طرح آمریکا برای ارائه قطعنامه از سوی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در انتقاد از ایران به دلیل کاهش همکاری ها هستند.

طبق این گزارش، سه کشور اروپایی عضو برجام در نشست روز گذشته شورای حکام پیش نویس یک قطعنامه را در میان اعضا پخش کرده اند، که در آن نگرانی شدید نسبت به آنچه کاهش شفافیت از سوی ایران خوانده شده، ابراز و همچنین از ایران خواسته شده اقدامات خود را به عقب برگرداند.

رویترز مدعی است در این پیش نویس که برای اعضای شورای حکام فرستاده شده و به دست این خبرگزاری رسیده، همچنین درباره عدم پیشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه: قطعنامه ای انتقادی علیه ایران در آژانس اتمی خواهیم داد

فرانسه: قطعنامه ای انتقادی علیه ایران در آژانس اتمی خواهیم داد