مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 19:302021-03-02ورزشي

داوری بازی با استقلال خوزستان فاجعه بود


مربی تیم فوتبال نود ارومیه با اشاره به اینکه داوری بازی با استقلال خوزستان فاجعه بود، گفت: نتایج مسابقات دسته اول باشگاه های کشور توسط داوران رقم می خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا بهروزی عصر امروز سه شنبه پس از شکست تیمش در هفته شانزدهم رقابت های فوتبال دسته اول باشگاه های کشور، گفت: از مردم استان آذربایجان غربی به علت کسب شکست پوزش می طلبم.

مربی تیم فوتبال نود ارومیه افزود: پس از بازی با تیم های رایکا بابل و ملوان بندر انزلی، امروز سومین دیداری است که ضعف داوری نقش اساسی را در شکست تیم ما داشت و ما به داور باختیم.

وی با بیان اینکه میانگین سنی تیم ما 19 سال است، گفت: از شکست در مسابقات هیچ ترسی نداریم و مسئولیت نتایج این تیم را بر عهده می گیریم.

مربی تیم فوتبال نود ارومیه با اشاره به اینکه ما یک تیم خصوصی هستیم، عنوان کرد: به نظر می رسد برخی دوست ندارند که این تیم وجود داشته باشد و سعی می کنند با تحمیل شکست، روند سقوط نود ارومیه از رقابت ها هموار کنند.

بهروزی از کیفیت زمین ورزشگاه تختی اهواز انتقاد کرد و افزود: از روز گذشته درخواست تغییر مکان این بازی را داده بودیم که با این مسئله موافقت نشد.

وی گفت: در این زمین نمی توان هیچ تاکتیکی را اجرا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوری بازی با استقلال خوزستان فاجعه بود

داوری بازی با استقلال خوزستان فاجعه بود