مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 19:052021-03-02ورزشي

سرمربی گل ریحان: بازیکنانم زمین مناسب برای تمرین ندارند!


تیم گل ریحان در مصاف با شهرداری آسارا به نتیجه تساوی رضایت داد؛ سرمربی گل ریحان در پایان بازی ضمن انتقاد از داوری بازی، گفت: متاسفانه شرایط برای تمرین بازیکنانم فراهم نیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، شاگردان اصغر مازیار، موفق شدند، در هفته شانزدهم مقابل تیم شهرداری آسارا به نتیجه تساوی دست پیدا کنند.

گل ریحان طی دو هفته گذشته با شکست در برابر حریف های خود 6 امتیاز ارزشمند را از دست داده و در قعر جدول آرام گرفته بود.

کاپیتان گل ریحان در دقیقه 37 بازی امروز خود موفق شده از تیم حریف پیشی بگیرد اما پس از 8 دقیقه در یک شروع مجدد از روی نقطه کرنر با برخورد دوازبان با دفاع، بازیکن شهرداری از فرصت بدست آمده استفاده کرد و گل تساوی در دروازه خالی گل ریحان به ثمر رساند.

در دقایق بعدی هر دو تیم موقعیت های بسیاری بر روی دروازه یکدیگر خلق کردند ولی موفق به گلزنی نشدند و در پایان کار به تقسیم امتیاز رضایت دادند.

اصغر مازیار، سرمربی تیم فوتبال گل ریحان پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران، گفت: از مسؤولان تیم گله دارم، زمین تمرین ما از شرایط خوبی برخوردار نیست و همین امر باعث مصدومیت بازیکنان تیم شده است.

مازیار افزود: از نمایش شاگردانم راضی هستم هرچه در توان داشتند در زمین گذاشتند، موقعیت های بسیار حساسی روی دروازه حریف ایجاد شد که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی گل ریحان: بازیکنانم زمین مناسب برای تمرین ندارند!

سرمربی گل ریحان: بازیکنانم زمین مناسب برای تمرین ندارند!