مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 18:252021-03-02بين الملل

ال پاییس: اسراییل 500 کودک یمنی را ربوده است


تحقیقاتی در اراضی اشغالی درباره ناپدید شدن 500 کودک یمنی - یهودی آغاز شده که بعد از سال 1949به همراه خانواده هاشان به فلسطین اشغالی رفته اند، اما این تحقیقات به نتایج مشخصی نرسیده است.

- تحقیقاتی در اراضی اشغالی درباره ناپدید شدن 500 کودک یمنی - یهودی آغاز شده که بعد از سال 1949به همراه خانواده هاشان به فلسطین اشغالی رفته اند، اما این تحقیقات به نتایج مشخصی نرسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اسپانیایی ال پاییس نوشت، اسراییل در ربودن حدود 500 کودک یمنی - یهودی از خانواده هایشان دست دارد اما اجساد آنها را به خانواده هایشان تحویل نداده است.

این روزنامه به قلم خوآن کارلوس سانز در قدس اشغالی نوشت، بین 1949 و 1950 رژیم اسراییل اقدام به کوچاندن 50 هزار یهودی یمنی در چارچوب روندی موسوم به قالیچه سحرآمیز کرد و این در راستای سیاست فراگیر کوچاندن یهودیان کشورهای عربی به فلسطین اشغالی انجام گرفت.

آنها به محض ورود به اسراییل اشغالی در وضعیت شهروندان در جه دو بعد از یهودیان سابرا، متولدان در فلسطین و یهود اشکناز متولدان در اروپا قرار گرفتند، این گروه ها بر قدرت مسلط هستند و مناصب بالایی در اختیار دارند.

این روزنامه افزود: این افراد در اردوگاه هایی به همراه فرزندانشان سکنی داده شدند اما در نتیجه وضعیت بهداشتی و اجتماعی در اردوگاه های از بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ال پاییس: اسراییل 500 کودک یمنی را ربوده است

ال پاییس: اسراییل 500 کودک یمنی را ربوده است