مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 18:102021-03-02اقتصادي

4 واحد تولیدی فارس منتخب ملی شدند


4 واحد تولیدی استان فارس در همایش ملی تجلیل از خانه های بهداشت کارگری برتر، کارفرمایان برگزیده حوزه مسئولیت پذیری اجتماعی و کارفرمایان سلامت محور در هنگامه شیوع کرونا به عنوان منتخب ملی معرفی و از سوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تقدیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در این همایش با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی شناخته و به همین جهت وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از مدیرعامل این شرکت تقدیر کرد.

این واحد تولیدی علیرغم وجود کرونا و بروز مشکلات متعدد در حوزه اقتصادی در سال جاری نه تنها تعدیل نیرو نداشته بلکه 120 نیروی جدید نیز استخدام کرده و همچنین دستورالعمل های بهداشتی نیز در این واحد تولیدی در سطح بسیار مناسبی رعایت شده است.

در این همایش ملی و در بخش کارفرمایان سلامت محور نیز 2 کارخانه لاستیک دنا و شرکت پشم شیشه استان فارس به عنوان منتخب ملی معرفی شدند.

در بخش خانه های بهداشت کارگری برتر نیز خانه کارگر 2 واحد تولید این استان شامل شرکت لبنیاتی رامک و شرکت گلسار فارس بعنوان واحد های برتر معرفی شدند.

عملکرد واحد های تولیدی در ایام شیوع کرونا، رعایت دستورالعمل های بهداشتی ،پیشگیری از ابتلای کارگران به این بیماری و عدم اخراج نیرو ازجمله شاخص های انتخاب واحد های برتر در این همایش بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 واحد تولیدی فارس منتخب ملی شدند

4 واحد تولیدی فارس منتخب ملی شدند