مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 17:152021-03-02سياسي

400 فرصت شغلی برای نیازمندان ایلام ایجاد می شود


در مراسمی که با حضور معاون اشتغال کمیته امداد کشور، رییس بسیج سازندگی ،مدیرکل کمیته امداد استان ایلام ومسئولان سپاه امیرالمومنین «ع»ایلام برگزار شد تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و بسیج سازندگی با محوریت ایجاد 400 فرصت شغلی برای نیازمندان ایلامی به امضاء رسید.

- ایسنا/ایلام در مراسمی که با حضور معاون اشتغال کمیته امداد کشور، رییس بسیج سازندگی ،مدیرکل کمیته امداد استان ایلام ومسئولان سپاه امیرالمومنین ع ایلام برگزار شد تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و بسیج سازندگی با محوریت ایجاد 400 فرصت شغلی برای نیازمندان ایلامی به امضاء رسید.

   دکتر عبدالمالکی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور در این مراسم اظهار کرد: در سال آینده تعداد 300 هزار فرصت شغلی برای مددجویان و نیازمندان کشور توسط کمیته امداد ایجاد خواهد شد که از این تعداد 70 هزار شغل از طریق بنگاههای کارآفرینی ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی این ظرفیت بزرگ را دارد که به یکی از اقتصادهای برتر و بزرگ جهان تبدیل شود گفت: اقتصاد ایران برای آنکه بتواند به این جایگاه مهم و برتر دست پیدا کند به تعداد بیشتری از میزان فعلی جمعیت جویای کار نیاز داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 فرصت شغلی برای نیازمندان ایلام ایجاد می شود

400 فرصت شغلی برای نیازمندان ایلام ایجاد می شود