مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 17:002021-03-02سياسي

درخواست استاندار خوزستان برای تفویض اختیار تصمیم گیری در مسائل کرونا


استاندار خوزستان خواستار تفویض اختیار تصمیم گیری به استان در مسائل کرونا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا خوزستان که امروز (12 اسفندماه) به صورت ویدئوکنفرانس با حضور وزیر کشور برگزار شد، با اشاره به وضعیت مرزهای خوزستان اظهار کرد: به سرعت یک نقاهتگاه در مرز در نظر گرفته شده است و گروه های بهداشت و درمان کمک بسیاری به این مساله کرده اند و افراد و نیروهای خود را برای تست گیری مستقر کرده اند.

وی افزود: در مرزهای خوزستان تنها به ایرانی هایی که از عراق وارد ایران می شوند، اجازه ورود داده شده است و پیش از ورود نیز از آن ها تست گرفته می شود و تا زمانی که پاسخ تست مشخص شود در نقاهتگاه باقی خواهند ماند و از آن ها پذیرایی می شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: اگر پاسخ تست کووید این افراد مثبت باشد با شرایط خاص به بیمارستان ها ارجاع داده می شوند و اگر پاسخ تست منفی باشد می توانند به مسیر خود و مقصد مورد نظر حرکت کنند.

سلیمانی دشتکی گفت: برای بخش دیگر مرز که در آن صادرات و واردات انجام می شود به تعداد تست ها افزوده شده است زیرا نمی شود تجارت را در مرز تعطیل کرد و کار صادرات و واردات با نظارت قوی تر در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست استاندار خوزستان برای تفویض اختیار تصمیم گیری در مسائل کرونا

درخواست استاندار خوزستان برای تفویض اختیار تصمیم گیری در مسائل کرونا