مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 15:552021-03-02سياسي

کمیته امداد 3500 فرصت شغلی در سمنان ایجاد کرد


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: سه هزار و 500 فرصت شغلی ویژه افراد محروم و نیازمند استان سمنان ایجاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محسن مسعودیان راد در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: 43 سال از تأسیس کمیته امداد به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی (ره) می گذرد و این نهاد پربرکت از ابتدای تأسیس تا امروز، دستاوردهای بسیار گران بهایی در حوزه محرومیت زدایی و فقرزدایی داشته است.

وی یکی از دستاوردهای مهم کمیته امداد را شکسته شدن چرخه فقر و فراگیری آن در جامعه عنوان کرد و گفت: با انجام اقدامات و خدمات دهی ها در حوزه های مختلف از جمله فقرزدایی، توانمندسازی خانواده های زیرپوشش این نهاد و اشتغال زایی از جمله عوامل مؤثر در شکسته شدن چرخه فقر بوده که این رویکرد با قدرت در حال انجام است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان به فرارسیدن هفته نیکوکاری در سراسر کشور و این استان اشاره کرد و گفت: این هفته از فردا (13 اسفندماه) به صورت سراسری آغاز می شود.

مسعودیان راد بیان کرد: علی رغم شیوع ویروس کرونا و تمام مشکلات ناشی از این موضوع، مجاهدت و تلاش ها برای امدادرسانی به افراد زیرپوشش کمیته امداد در استان سمنان متوقف نشد و در عرصه امدادگری و خدمات رسانی به محرومان تمام نیروها و کارکنان این نهاد در سراسر استان از پای ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد 3500 فرصت شغلی در سمنان ایجاد کرد

کمیته امداد 3500 فرصت شغلی در سمنان ایجاد کرد