مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 15:102021-03-02دانش

نیلی احمدآبادی: خواستار بررسی امکان سنجی ایجاد مؤسسات مشترک با پرتغال هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در دیدار سفیر پرتغال در ایران با محمود نیلی احمدآبادی، رییس دانشگاه تهران، دو طرف درباره گسترش همکاری های علمی، - رییس دانشگاه تهران در دیدار با سفیر پرتغال در ایران گفت: خواستار بررسی امکان سنجی ایجاد مؤسسات مشابه با پرتغال هستیم و از سفیر پرتغال دعوت می کنیم که در زمینه های مورد علاقه سخنرانی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در دیدار سفیر پرتغال در ایران با محمود نیلی احمدآبادی، رییس دانشگاه تهران، دو طرف درباره گسترش همکاری های علمی، بین المللی و دانشگاهی گفتگو و تبادل نظر کردند.

در این دیدار نیلی احمدآبادی با اشاره به دیدار خود با سفرای قبلی پرتغال بر علاقه مندی دانشگاه تهران به همکاری با دانشگاه های پرتغال تأکید و اظهار امیدواری کرد که روابط دانشگاهی و فرهنگی در زمینه های مختلف از جمله تبادل استاد و دانشجو، انجام پروژه های تحقیقاتی، همکاری پارک های علم و فناوری و همکاری در چهارچوب اتحادیه اروپا تداوم یابد.

نیلی احمدآبادی ضمن تشریح ظرفیت ها و پتانسیل دانشگاه تهران، به وجود مؤسسات مشترک با کشور های مختلف از جمله چین و روسیه و نظایر آن اشاره و خواستار بررسی امکان سنجی ایجاد مؤسسات مشابه با پرتغال شد و از سفیر پرتغال دعوت کرد که در فرصتی مناسب در دانشکده های مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیلی احمدآبادی: خواستار بررسی امکان سنجی ایجاد مؤسسات مشترک با پرتغال هستیم

نیلی احمدآبادی: خواستار بررسی امکان سنجی ایجاد مؤسسات مشترک با پرتغال هستیم