مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 14:352021-03-02اقتصادي

ضرورت همکاری همه دستگاه ها برای توسعه صنعت


وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) با تاکید بر لزوم شناسایی ظرفیت های اقتصادی در کشور، توسعه صنعت و رشد تولید را منوط به همکاری و تعامل بین بخش های مختلف نظام دانست.

- وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) با تاکید بر لزوم شناسایی ظرفیت های اقتصادی در کشور، توسعه صنعت و رشد تولید را منوط به همکاری و تعامل بین بخش های مختلف نظام دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شاتا، علیرضا رزم حسینی در نشست تخصصی با مسئولان و سرمایه گذاران طرح های صنعتی استان گلستان که امروز به میزبانی وزارت صمت برگزار شد، با تاکید بر استفاده از ظرفیت های استان برای توسعه صنعت و بهره وری از ذخایر معدنی، واحدهای مربوطه را مکلف به انجام مطالعات و بررسی های اولیه در خصوص استفاده از ظرفیت های معدنی و صنعتی و در بازه زمانی چند ماه کرد.

وی با تاکید بر لزوم همکاری همه ارکان نظام در حمایت از سرمایه گذاران و توسعه تولید و صنعت در کشور گفت: برای انجام یک کار تاثیرگذار در حوزه صنعت نیاز به همکاری هر سه قوه است تا بتواینم موانع را از مسیر توسعه صنعت و تولید حذف کنیم و سرمایه گذار را به این حوزه جذب کنیم.

رزم حسینی افزود: خوشبختانه در استان گلستان تعامل خوبی بین ارکان حکومتی ایجاد شده است و با شناسایی ظرفیت های اقتصادی دراین استان و انجام مطالعات و بررسی های کارشناسی شده می توان شاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت همکاری همه دستگاه ها برای توسعه صنعت

ضرورت همکاری همه دستگاه ها برای توسعه صنعت