مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 14:252021-03-02سياسي

آیا مدارس به دیوار نیاز دارند؟/ سفر هوایی کانکس برای رسیدن به بچه های عشایری+فیلم


رییس سازمان نوسازی مدارس کشور در نهمین دوره همایش مدرسه ایرانی _ معماری ایرانی با پخش فیلمی درباره چگونگی نصب کانکس برای دانش آموزان عشایری از مهندسان و متخصصان سؤال کرد «آیا استفاده از کانکس برای دانش آموزان مناطق عشایری بهترین راه است؟».

- * آیا استفاده از کانکس برای دانش آموزان مناطق عشایری بهترین راه است؟ در اینجای سخنرانی، رخشانی مهر فیلمی از تهیه کانکس به مهمانان همایش نشان داد و از زحمایت زیاد همکارانسش در حوزه ادارات کل آموزش و پرورش استان ها و نوسازی مدارس برای فراهم کردن حداقل امکانات یعنی کانکس برای دانش آموزان عشایری سخن گفت.

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور به طرح این سؤال پرداخت که آیا استفاده از کانکس برای دانش آموزان مناطق عشایری بهترین راه است؟ و گفت: شاید همکاران ما در مراکز دانشگاهی و در بدنه دانشجویی بگویند کانکس بهترین وسیله برای این مناطق باشد و اگر اینگونه است، حمایت کنیم.

تا امروز برای ایجاد عدالت آموزشی در مناطق عشایری با جمعیت دانش آموزی زیر 20، از این روش استفاده کردیم اما به نظر شما برای مناطق عشایری چه کنیم؟ آیا کانکس وسیله قابل قبولی است یا خیر؟  وی افزود: آیا برای این منطقه، استفاده از کپر که منزل مسکونی خودشان را می سازد، خوب است و اگر رسیدیم به اینکه کپر بهترین وسیله است، نیاییم موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا مدارس به دیوار نیاز دارند؟/ سفر هوایی کانکس برای رسیدن به بچه های عشایری+فیلم

آیا مدارس به دیوار نیاز دارند؟/ سفر هوایی کانکس برای رسیدن به بچه های عشایری+فیلم