مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 14:252021-03-02اقتصادي

دستگاه های اجرایی استان مرکزی به سمت افزایش راندمان و بهره وری حرکت کنند


استاندار مرکزی خواستار حرکت دستگاه های اجرایی به سمت افزایش راندمان و بهره وری شد و گفت: با تحقق بهره وری می توان به شاخص های مدیریت سبز دست یافت.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی خواستار حرکت دستگاه های اجرایی به سمت افزایش راندمان و بهره وری شد و گفت: با تحقق بهره وری می توان به شاخص های مدیریت سبز دست یافت.

سید علی آقازاده 12 اسفندماه در جلسه شورای راهبری و توسعه مدیریت استان مرکزی اظهار کرد: مسلما نباید فقط به جلسات شورا بسنده کرد و حتی منتظر دستگاه های ملی ماند، بلکه باید پیشرو بود.

وی با بیان اینکه اگر در مدیریت سبز یا ارزیابی بهره وری منتظر دستور دستگاه های ملی باشیم شاید به نتایج مناسب نرسیم، افزود: می توان در استان کارگروهی تشکیل داد و براساس دستورالعمل ها، قوانین و مصوبات هیات دولت، دستگاه های مرتبط را ارزیابی کرد و قطعا با اشراف و اطلاع از وضعیت دستگاه ها در برخی شاخص های مهم می توان راندمان کار را ارتقا بخشید و اثربخشی را بالا برد.

استاندار مرکزی با اشاره به ضرورت نظارت نهادها و دستگاه های مرتبط در ارزیابی عملکردها، گفت: استان در بعد تحقق حقوق شهروندی در کشور جایگاه دوم را کسب کرده است، اما اگر تصور این است که استان در مناسب سازی رتبه خوبی دارد، این تصور عمق فاجعه در دیگر استان ها را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی استان مرکزی به سمت افزایش راندمان و بهره وری حرکت کنند

دستگاه های اجرایی استان مرکزی به سمت افزایش راندمان و بهره وری حرکت کنند