مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 14:202021-03-02سياسي

احیای کارخانه پارس لامع با 200 کارگر/ گام دیگر دستگاه قضا در رونق تولید


کارخانه پارس لامع صبح امروز طی مراسمی با حضور معاون دادستان کل کشور، به چرخه تولید بازگشت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کارخانه پارس لامع صبح امروز طی مراسمی با حضور معاون دادستان کل کشور، به چرخه تولید بازگشت تا یکی دیگر از ده ها کارخانه ای باشد که چرخ های آن طی یک سال اخیر در نتیجه ورود دستگاه قضایی و با تدابیر اتخاذ شده از ناحیه مسئولان قضایی، به حرکت درآمده است.

این کارخانه واقع در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز است که حدود 11 سال قبل با داشتن بدهی به 15 طلبکار از جمله 2 بانک، ورشکسته شد؛ اما در پی سفر استانی دی ماه 98 آیت الله رییسی ریاست قوه قضاییه به استان البرز، به ریاست کل دادگستری کل استان البرز مأموریت داده شد تا اقدامات لازم جهت حل مشکلات این واحد تولیدی انجام شود.

در نهایت پیگیری های مجدانه قضایی سرانجام نتیجه داد و با اتخاذ تمهیدات قانونی، از به فروش رفتن و تعطیلی کارخانه پارس لامع جلوگیری شد و امروز در مراسمی کارخانه احیا گردید.

احمد نوروزی، رییس دادگستری شهرستان ساوجبلاغ در تشریح مشکلات این واحد تولیدی اظهار کرد: حدود 11 سال قبل ورشکسته و حکم ورشکستگی آن صادر شد و پس از آن مقرر گردید تا اموال این واحد تولیدی به فروش رود و در همین زمینه مزایده هایی صورت گرفت، اما کسی خریدار نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای کارخانه پارس لامع با 200 کارگر/ گام دیگر دستگاه قضا در رونق تولید

احیای کارخانه پارس لامع با 200 کارگر/ گام دیگر دستگاه قضا در رونق تولید