مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 14:202021-03-02سياسي

جزییات شیوع ویروس کرونا در ورامین


سلامتی بیش از 270 هزار نفر از شهروندان ورامینی مورد پایش قرار گرفته و قطعا سلامتی تک تک ساکنان این شهرستان در مناطق شهری و روستایی پایش می شود.

- ایسنا/تهران  فرماندار ورامین گفت: سلامتی بیش از 270 هزار نفر از شهروندان ورامینی مورد پایش قرار گرفته و قطعا سلامتی تک تک ساکنان این شهرستان در مناطق شهری و روستایی پایش می شود.

حسین کاغذلو عصر 12 اسفندماه در جلسه ستاد کرونا شهرستان ورامین بیان کرد: از زمان آغاز اجرای طرح شهید سلیمانی در آذرماه امسال تا کنون و با همکاری 440 بسیجی آموزش دیده ، 180 پایگاه فعال ، 76 تیم همکار با شبکه بهداشت و 241 تیم پایش طرح خانه به خانه ، سلامتی بیش از 270 هزار نفر از شهروندان ورامینی مورد پایش قرار گرفته و قطعا سلامتی تک تک ساکنان این شهرستان در مناطق شهری و روستایی پایش می شود.

وی ادامه داد: طی این مدت، 2 هزار و 369 مورد تست Rapid (جواب سریع) در مناطق مختلف ورامین از مردم انجام شده که 739 مورد آن در اسفندماه انجام شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین یادآور شد: در طول زمان اجرای طرح شهید سلیمانی وضعیت 3 هزار و 179 نفر که در تماس با افراد مبتلا به کرونا بودند ، رهگیری شد.

کاغذلو تصریح کرد: علاوه بر تست Rapid ، از زمان اجرای طرح شهید سلیمانی هزار و 969 تست pcr از افراد مشکوک دریافت شده که 169 مورد آن در اسفندماه صورت گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات شیوع ویروس کرونا در ورامین

جزییات شیوع ویروس کرونا در ورامین