مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 14:202021-03-02پزشكي

پوشش 45 درصدی درمان تامین اجتماعی در فارس


معاون درمان مدیریت درمان تامین اجتماعی فارس اعلام کرد که 45 درصد جمعیت استان تحت حمایت های پوششی درمان تأمین اجتماعی هستند که به 22 مراکز ملکی و یا به مراکز طرف قرار داد برای دریافت خدمات درمانی مراجعه می کنند.

- ایسنا/فارس معاون درمان مدیریت درمان تامین اجتماعی فارس اعلام کرد که 45 درصد جمعیت استان تحت حمایت های پوششی درمان تأمین اجتماعی هستند که به 22 مراکز ملکی و یا به مراکز طرف قرار داد برای دریافت خدمات درمانی مراجعه می کنند.

محمدرضا افشاری فر سه شنبه 12 اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در فارس 21 درمانگاه و یک بیمارستان وجود دارد، گفت: در مجموع 22 مرکز درمانی تأمین اجتماعی در استان به بیمه شدگان ارائه خدمت می کنند.

او با بیان اینکه در برخی مناطق محروم فارس بعضا با کمبود پزشک مواجه هستیم، گفت: ماه گذشته تفاهم نامه جدیدی با وزارت بهداشت منعقد شده که براساس آن پزشکانی در اختیار علوم پزشکی با موافقت دانشگاه ها می توانند ساعت های مازاد خود را در اختیار مراکز درمانی مناطق محروم قرار دهند.

افشاری فر افزود: تلاش این است در شهرستان هایی همچون مهر و خرمبید که مراکز درمانی وجود ندارد مجوزهای اصلی برای حضور پزشکان صادر شده و این افراد وارد چرخه خدمت شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش 45 درصدی درمان تامین اجتماعی در فارس

پوشش 45 درصدی درمان تامین اجتماعی در فارس