مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 14:102021-03-02اجتماعي

مدیران مدارس از یادگیری دروس توسط دانش آموزان مطمئن شوند


وزیر آموزش وپرورش با اشاره به این که مدیریت و چگونگی انجام مسئولیت ها در شرایط کرونا، توانمندی و تاب آوری جامعه را می سنجد، گفت: جامعه بر دشواری و عظمت فعالیت مدیران مدارس و معلمان در شرایط کرونا آگاه است و آن را درک می کند.

-  وزیر آموزش وپرورش با اشاره به این که مدیریت و چگونگی انجام مسئولیت ها در شرایط کرونا، توانمندی و تاب آوری جامعه را می سنجد، گفت: جامعه بر دشواری و عظمت فعالیت مدیران مدارس و معلمان در شرایط کرونا آگاه است و آن را درک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی میرزایی در ادامه سلسله نشست های ارتباط هفته و در نشست با مدیران مدارس شهرستان های استان تهران و در ارتباط با بیش از 3000 نفر از مدیران مدارس شهرستان های استان تهران که در بستر فضای مجازی و از طریق شبکه شاد برگزار شد، اظهار کرد: همه ما اعضای خانواده بزرگ تعلیم و تربیت هستیم و این خانواده نیازمند تعامل، گفتگو و تبادل تجربه با یکدیگر است.

وی افزود: کرونا محدودیت های گسترده ای را برای آموزش وپرورش ایجاد کرد و امکان حضور در مدارس و دیدار مستقیم با مدیران مدارس، معلمان و دانش آموزان را از ما گرفت.

در این شرایط وجود شبکه شاد و ارتباط در بستر فضای مجازی، فرصتی از راه دور ایجاد کرد تا بتوانم از تلاش های همکارانم تشکر و قدردانی کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران مدارس از یادگیری دروس توسط دانش آموزان مطمئن شوند

مدیران مدارس از یادگیری دروس توسط دانش آموزان مطمئن شوند