مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 14:052021-03-02اقتصادي

10 میلیون متر مکعب آب پشت سد احمدبیگلو ذخیره سازی شده است


با بارش های مناسب پاییز و زمستان امسال بیش از 10 میلیون متر مکعب آب پشت سد احمدبیگلو ذخیره سازی شده است.

- ایسنا/اردبیل فرماندار مشگین شهر گفت: با بارش های مناسب پاییز و زمستان امسال بیش از 10 میلیون متر مکعب آب پشت سد احمدبیگلو ذخیره سازی شده است.

اکبر صمدی روز دوشنبه 11 اسفندماه در جریان بازدید از طرح پایاب سد احمد بیگلوی مشگین شهر اظهار کرد: طرح توسعه پایاب سد احمدبیگلو در ارتقا کشت و زرع و عملیات توسعه باغات به دقت مورد توجه قرار گرفته و تلاشمان بر این است تا ظرفیت پنج برابری را در این حوزه شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: امسال با آبگیری مناسب و اجرای شبکه اصلی به همت آب منطقه ای و همچنین شبکه های فرعی با تلاش جهاد کشاورزی سعی بر این بوده تا این پروژه عظیم آبی، خاکی به سرانجام رسیده و در سال زراعی جاری کشاورزان و باغداران از ظرفیت پایاب سد احمدبیگلو استفاده کنند.

فرماندار مشگین شهر گفت: با اجرایی شدن این پروژه بیش از دو هزار و 35 هکتار از اراضی حاصلخیز منطقه به کشت محصولات آبی خواهد رفت و در کنار آن باغداران برنامه های توسعه ای را انجام خواهند داد.

صمدی به ذخیره سازی 10 میلیون متر مکعب آب در پشت این سد اشاره کرد و افزود: با بهره برداری از این سد و مخازن آن رونق تولیدات کشاورزی و افزایش بهره وری و استفاده بهینه از منابع آب را شاهد خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 میلیون متر مکعب آب پشت سد احمدبیگلو ذخیره سازی شده است

10 میلیون متر مکعب آب پشت سد احمدبیگلو ذخیره سازی شده است