مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 14:052021-03-02بين الملل

رد پای تجهیزات رژیم صهیونیستی در سرکوب اعتراضات میانمار


روزنامه نیویورک تایمز نوشت، مقامات نظامی میانمار برای سرکوب اعتراضات و تظاهرات از تجهیزات ساخت رژیم صهیونیستی استفاده می کنند.

- روزنامه نیویورک تایمز نوشت، مقامات نظامی میانمار برای سرکوب اعتراضات و تظاهرات از تجهیزات ساخت رژیم صهیونیستی استفاده می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه نیویورک تایمز فاش کرد، مقامات نظامی میانمار از هواپیماهای شناسایی ساخت رژیم صهیونیستی، دستگاه های هک تلفن و نرم افزارهای آمریکایی که می تواند به کامپیوترها نفوذ و اطلاعات آن را خارج کند برای سرکوب مخالفان استفاده کرده اند.

طبق این گزارش، ارتش میانمار از زمان کودتای نظامی در اول فوریه فعالیت های خود را در شبکه های اجتماعی برای رصد و زیر نظر گرفتن مخالفان و بازداشت آن ها سه برابر کرده است.

این روزنامه نوشت، با وجودی که رژیم صهیونیستی از سال 2018 فروش تجهیزات نظامی به میانمار را به دنبال نسل کشی مسلمانان روهینجایی متوقف کرده بود اما با این گزارش دوباره صادرات تجهیزات اسراییلی به میانمار را برملا می کند.

روزنامه نیویورک تایمز به نقل از یک قانونگذار نوشت که بر دولت غیرنظامی جهت قبول بودجه نظارت عالی فشارهایی صورت گرفت و اکثر این تکنولوژی ها استفاده دوگانه دارند به این معنا که می توان از آن هم در اجرای قانون مدنی و هم در امور نظامی استفاده کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد پای تجهیزات رژیم صهیونیستی در سرکوب اعتراضات میانمار

رد پای تجهیزات رژیم صهیونیستی در سرکوب اعتراضات میانمار