مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 14:052021-03-02پزشكي

خدمات فوق تخصصی به بیماران کرونایی و دیالیزی در سمنان


مدیرعامل مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان از راه اندازی دستگاه همودیالیز CRRT در بخش ICU کرونا برای اولین بار در استان سمنان خبر داد.

- برای اولین بار در با راه اندازی همودیالیز CRRT در ICU محقق شد: خدمات فوق تخصصی به بیماران کرونایی و دیالیزی در سمنان ایسنا/سمنان مدیرعامل مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان از راه اندازی دستگاه همودیالیز CRRT در بخش ICU کرونا برای اولین بار در استان سمنان خبر داد.

دکتر محمد معماریان 12 اسفندماه اظهار کرد: CRRT یک سیستم منحصر به فرد برای تصفیه خون است که برای استفاده در شرایط اورژانس برای بیماران نارسایی کلیوی بستری در بخش های ویژه بیمارستان هت طراحی شده است.

مدیرعامل مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر ادامه داد: دستگاه CRRT پیشرفته ترین دستگاهی است که می توان دیالیز را برای بیماران گروه های سنی مختلف با فشار خون پایین و بدون محدودیت بیماران دچار بیماری های عفونی با سیستم کاملاً بسته، یکبار مصرف و استریل انجام داد.

وی تصریح کرد: به طور کلی دستگاه همودیالیز CRRT تقلید عملکرد کلیه ها در تنظیم آب و الکترولیت ها و حذف آهسته و مداوم محصولات سمی از خون را بدون صدمات جانبی به بیمار انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات فوق تخصصی به بیماران کرونایی و دیالیزی در سمنان

خدمات فوق تخصصی به بیماران کرونایی و دیالیزی در سمنان