مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 14:002021-03-02سياسي

قرار گرفتن ایران در میان 6 کشور تولیدکننده ابزار کارگذاری لنز داخل چشم


محققان یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس به دانش فنی طراحی و ساخت ابزاری برای کارگذاری لنز داخل چشم در جراحی های آب مروارید دست یافتند که با این موفقیت نام ایران در میان 6 کشور صاحب این فناوری قرار گرفت.

- محققان یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس به دانش فنی طراحی و ساخت ابزاری برای کارگذاری لنز داخل چشم در جراحی های آب مروارید دست یافتند که با این موفقیت نام ایران در میان 6 کشور صاحب این فناوری قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مهدی هادیان پور، رییس هیات مدیره یکی از شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت مستقر در پارک فناوری پردیس در مراسم معرفی دستاوردهای شرکت های مستقر در این پارک که به صورت مجازی برگزار شد، با بیان اینکه این شرکت در مدت یک دهه در امر تحقیق، توسعه و تولید تجهیزات چشم پزشکی مشغول به فعالیت است، گفت: ما با تولید چندین محصول در حوزه چشم پزشکی توانستیم بخشی از نیازهای جامعه چشم پزشکی کشور را مرتفع کنیم.

وی یکی از این محصولات این شرکت را اینجکتور کارتریج عنوان کرد که به منظور کارگذاری لنز داخل چشم در جراحی های آب مروارید از آن استفاده می شود و یادآور شد: این محصول جزو 35 کالای اولویت دار ردیف یک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که ما توانستیم بعد از 5 سال تحقیق و توسعه و بررسی 300


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار گرفتن ایران در میان 6 کشور تولیدکننده ابزار کارگذاری لنز داخل چشم

قرار گرفتن ایران در میان 6 کشور تولیدکننده ابزار کارگذاری لنز داخل چشم