مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 14:002021-03-02بين الملل

ترامپ: مطمئن نیستم کسی غیر از ما بتواند در انتخابات مقدماتی 2024 پیروز شود


رییس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه ای گفته به دلیل عملکرد شغلی اش طی چهار سال گذشته نامزد جمهوریخواه دیگری قادر به شکست او در انتخابات درون حزبی 2024 نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری فارس، دونالد ترامپ ، رییس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه ای با وبگاه خبری نیوزمکس گفت که بعید است نامزد جمهوریخواه دیگری بتواند او را در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری 2024 شکست دهد.

به نوشته وبگاه خبری-تحلیلی برای بار دوم باز سازی کردیم و پایه های آن چنان مستحکم بود که هیچ کشوری دیگری حتی نمی توانست با ما رقابت کند.

  ترامپ افزود: به نظرم بر اساس این عملکرد شغلی، من مطمئن نیستم که کسی بتواند غیر از ما پیروز شود.

  رییس جمهور سابق آمریکا روز یکشنبه در اولین سخنرانی خود از زمان پایان دوره ریاستش در کاخ سفید به طور ضمنی به حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری 2024 اشاره کرد و گفت: ممکن است تصمیم بگیرم آنها (دموکراتها) را برای بار سوم شکست دهم.

رییس جمهور سابق آمریکا در ادامه گفت: اگر انتخابات عادلانه برگزار می شد، نتایج متفاوتی داشتیم و در اولین هفته می توانستیم به توافق جدیدی با ایران برسیم.

وی که در نشست حزب جمهوریخواه (CPAC) صحبت می کرد تاکید کرد که به دنبال تشکیل یک حزب جدید در آمریکا نیست و در حزب جمهوریخواه باقی خواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: مطمئن نیستم کسی غیر از ما بتواند در انتخابات مقدماتی 2024 پیروز شود

ترامپ: مطمئن نیستم کسی غیر از ما بتواند در انتخابات مقدماتی 2024 پیروز شود