مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 14:002021-03-02اقتصادي

لزوم اسقاط خودروهای فرسوده و نوسازی موتورسیکلت ها


معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: خروج خودروهای فرسوده از چرخه حمل و نقل و نوسازی موتورسیکلت ها ازجمله مهمترین اقداماتی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود تجریشی، امروز در حاشیه همایش ملی صنعت سبز که در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: امروز بیست و دومین همایش ملی صنعت سبز برای تشویق مجموعه های صنعتی، خدماتی و معدنی که در زمینه صنعت سبز پیش رو هستند و به اشتغال و اقتصاد کشور نیز کمک می کنند، برگزار شد.

و حدود 265 صنعتی که شاخص های صنعت سبز را داشتند در سامانه ما ثبت نام کرده بودند و در مجموع در کل کشور 65 صنعت را برای تقدیر انتخاب کردیم.

امسال بخش پسماند و معدن نیز به این همایش افزوده شد اما تعداد معدن سبز و متقاضیان آن بسیار کم بود و نشان می دهد که حجم تخریب ها در این بخش زیاد است.

به گفته معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست به طور کلی صنایعی که در گذشته آلوده بودند مانند پتروشیمی ها، تلاش خوبی در جهت سبز شدن انجام داده اند چراکه برای صادرات نیاز دارند که صنعتی سبز باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال شهرداری ها را نیز بررسی خواهیم کرد تا مردم متوجه شوند که کدام شهرداری و شورای شهر برای رسیدن به شاخص های زیست محیطی تلاش می کنند، تصریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اسقاط خودروهای فرسوده و نوسازی موتورسیکلت ها

لزوم اسقاط خودروهای فرسوده و نوسازی موتورسیکلت ها