مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 13:552021-03-02بين الملل

5000 نیروی گارد ملی آمریکا در واشنگتن به حالت آماده باش درآمدند


در پی افزایش نگرانی های مقام های امنیتی آمریکا از حمله مجدد طرفداران «دونالد ترامپ» به کنگره در تاریخ 4 مارس (14 اسفند)، 5 هزار نیروی گارد ملی در «واشنگتن دی سی» به حالت آماده باش درآمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با نزدیک شدن به تاریخ ادعایی 4 مارس (چهارم اسفندماه) که گروه راست افراطی موسوم به کیو-ِانان بر این باورند در تاریخ 4 مارس برگزار می شد.

حامیان جنبش کیو-اِنان که ادعاهای جعلی ترامپ مبنی بر تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را باور دارند، مدعی هستند که ترامپ می تواند در روز تاریخی مراسم تحلیف (چهارم مارس) که پنجشنبه هفته جاری است، ادعای ریاست جمهوری کند.

ترامپ که ادعای وی مبنی بر به سرقت رفتن انتخابات از او و هوادارانش به شورش های کنگره در تاریخ 6 ژانویه (17 دی ماه) منجر شد و در همین راستا پروژه استیضاح و تعلیق وی از توییتر کلید خورد، همچنان نیز علیرغم آنکه ریاست جمهوری وی به پایان رسیده است، از هر فرصتی برای تحریک هواداران خود به شورش بهره می گیرد.

طبق این گزارش، وی طی سخنرانی روز یکشنبه خود بار دیگر احتمال پیروزی برای بار سوم در صورتیکه تصمیم به مشارکت در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری را اتخاذ کند، مطرح کرد که در حقیقت ادامه ادعاهای گذشته خود درباره پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5000 نیروی گارد ملی آمریکا در واشنگتن به حالت آماده باش درآمدند

5000 نیروی گارد ملی آمریکا در واشنگتن به حالت آماده باش درآمدند